date

1Jul

Water, Wind en Wieken een documentaire over Molens

Voor de Molenviergang in Aarlanderveen heeft Lifely een dertig minuten durende documentaire ontwikkeld. De documentaire bevat spectaculaire beelden vanuit de lucht, timelapses en veel lifestyle beelden om het schitterende verhaal van de molenaars in beeld te brengen. De première was een groot succes en de documentaire heeft een stukje geschiedenis voor altijd vastgelegd. De documentaire is te koop in meer dan 150 VVV kantoren.

Wij zijn Lifely, een digital agency, al voelt dat wel een beetje als stoer doen op het schoolplein. Wat zijn we dan? We zijn een clubje mensen die heel erg veel van productontwikkeling houden. Eigenlijk komt het er op neer dat wij het tof vinden om bij Lifely te werken, onze klanten blij met ons zijn en de werksfeer niet anders te omschrijven is dan ‘chill’.

Nick de Bruijn

Founder & Strategist

Benieuwd naar hoe je in het leven van een kleine jongen met een kite naar co-founder van een mediabureau gaat? Wij hebben het in deze blogpost over Nick, de kunstenaar van Lifely als het aankomt op foto, video en concept.