date

8Aug

Lifely zoekt Senior business developer, account director, commercieel directeur.

We schetsen het groeipad alvast voor je uit. Lifely zoekt een account director, commercieel directeur om een club van 200 tech- en business savvy creatieven op commercieel gebied te leiden, inspireren en professionaliseren. Stap 1? Ons helpen om bij die 200 blije nerds te komen. Op dit moment realiseren we namelijk met 22 dames en heren op eigen kracht 60-70% omzetgroei per jaar. Onze groei komt uit nieuwe accounts zoals Wereldhave, Ministerie van Defensie en bijvoorbeeld Charco & Dique. Zonder structurele versterking en senioriteit gaan we deze groei niet nog jaren kunnen reproduceren. That’s where you come in: ons doel is om deze groei samen met jou vast te houden al dan niet te verhogen.

Laten we er geen doekjes om winden, in eerste instantie zal je met de voeten door de metaforische modder ploeteren. Consultative selling opbouwen, het activeren van upselling binnen het bestaande klantenbestand en de koude acquisitie verbeteren. Je wordt dagelijks ondersteund door mijzelf, Nick de Bruijn (CxO en founder) en voor koude acquisitie werken we samen met een freelance business developer. We willen vasthouden wat al werkt maar staan te trappelen om jouw ideeën en methodieken in onze organisatie op te nemen. Zodra de omvang van de organisatie dit toelaat mag je het sales team naar jouw visie uitbouwen en inrichten. We zoeken een bak met ervaring en verwachten dat jij binnen enkele maanden de ownership neemt over alles wat met de commercie van Lifely te maken heeft.

Even een voet tussen de deur: wat & wie ga je dan vermarkten?

Lifely is één van de de top digital business studio’s in Nederland. We werken aan resultaat gedreven, realistische innovatie trajecten waar we van kop tot staart producten en proposities ontwikkelen. We geloven in een in-house, holistisch proces. Onze business specialisten, design artists en tech evangelisten werken nauw met elkaar samen om hoge kwaliteit te leveren. Zo digitaliseren we bijvoorbeeld het onderhoud van gevechtsvoertuigen bij Defensie, ontwikkelen we de toekomst van winkelcentra voor Wereldhave en verbinden we studenten met hun opleiding bij de HvA. Het eindproduct is altijd een volledig op maat gemaakt product volledig inhouse ontwikkeld door Lifely. Kortom, we zijn een club blije nerds en leven voor complexe uitdagingen.

Op productieniveau durven we te zeggen dat we een stevige Ferrari motor gebouwd hebben. Op gebied van proces, project-, accountmanagement en sales staan veel zaken nog in de goedbedoelde garage. Mega veel potentie en aan jou de uitdaging om deze auto te laten vliegen.

Wat schuift het?

We bieden een marktconform salaris dat past bij de omvang en leeftijd van onze organisatie. We geloven niet in een bonus gedreven salarishuis dus slechts een klein deel van de verloning wordt prestatie gedreven ingericht. Je krijgt uiteraard een Macbook, een Nokia 3310 en een mobiliteitsvergoeding. We geloven in daten voordat we gaan trouwen. Dus op termijn is een aandelenpakket als onderdeel van de verloning mogelijk. We doen ongeveer 7 bedrijfsuitjes per jaar, kijken flexibel naar werktijd en werkplek, bieden 25 vakantiedagen per jaar en vinden persoonlijke ontwikkeling, coaching en conferenties essentieel.

Als je tot hier bent gekomen met lezen, is het waarschijnlijk tijd dat we koffie gaan drinken.

De juiste match in persoonlijkheid en ambities staat voor ons centraal. We zoeken iemand die zo snel mogelijk fulltime bij ons aan de slag kan. Vertel ons in een korte, toffe mail wat je drive is en waarom we een super match zijn. En oja, vergeet niet voor het verzenden van je mail “Geachte meneer N. de Bruijn” te vervangen door “Hoi Nick”.

Hopelijk tot snel!
Nick de Bruijn

E-mailadres: Nick@lifely.nl
Deadline: 29-09-2018

PS We zijn erg bedreven in het vinden van nieuwe Lifely familieleden. Dus beste werving- & selectiebureaus, bespaar jezelf maar toch vooral mij de moeite. Er zijn vast een paar lieve corporates die het oneindige bellen en zeuren niet vervelend vinden.

Wij zijn Lifely, een digital agency, al voelt dat wel een beetje als stoer doen op het schoolplein. Wat zijn we dan? We zijn een clubje mensen die heel veel van productontwikkeling houden. Het komt erop neer dat we het tof vinden om bij Lifely te werken, onze klanten blij met ons zijn en de werksfeer niet anders te omschrijven is dan ‘chill’.

Nick de Bruijn

Founder & Strategist

Benieuwd naar hoe je in het leven van een kleine jongen met een kite naar co-founder van een mediabureau gaat? Wij hebben het in deze blogpost over Nick, de kunstenaar van Lifely als het aankomt op foto, video en concept.

Aanvraag verstuurd

Dank je voor je aanvraag! We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Vraag een demo aan