date

4Dec

Even pixel-flirten, Lifely zoekt een senior product designer met ambitie

Zo, na deze titel stoppen we je nooit meer een hokje. Lifely telt momenteel 16 blije nerds, maar als het aan ons ligt werken er volgend jaar twee keer zo veel blije nerds aan nóg mooiere projecten. Om in 2018 als een malle te blijven groeien ontbreekt er nog één belangrijke schakel; een product-held of -heldin die het gat tussen het eerste klantcontact en productie kan dichten. Iemand die de ene dag helpt prille ideeën om te zetten in blauwdrukken, en de andere dag vol productie draait in project die het hart van organisaties raken. Maar ook iemand die meehelpt om pitches vorm te geven en aan het roer van de toekomstige partnerschappen gaat staan. Kortom een ervaren product designer met ambities om door te groeien naar meer. Klinkt dit je wel lekker in de oren?

Have you met Lifely

Dan is het tijd om kennis te maken. Lifely wordt alweer 6 jaar gerund door Pim, head of product, Peter, CTO, en mijzelf (Nick) als “hoofd partnerschappen en gelukkige mensen”. We houden van technische en inhoudelijk complexe uitdagingen. Zo moeten we de ene week de financiële wereld volledig doorgronden, maar slaan we ons hoofd de week erna stuk op een organisatieprobleem in onderwijsland. Check ons portfolio maar. Dit doen we in een sfeer die niet anders is te omschrijven als ‘chill’. Bij Lifely doen we dus alles op het gebied van digital product development. Van het analyseren van de huidige business, het ontwikkelen van een digitale strategie tot aan design en productie. Onze klanten, waar we samen te gekke dingen voor maken, zijn in drie categorieën onder te verdelen: garage, excellence en scaling.

Wadlopen tijdens het jaarlijkse Lifely weekend.

Digital Garage zijn projecten voor corporates en scale-ups waarbij wij een blanco canvas in een rap tempo omtoveren tot een schaalbaar MVP. Digital Excellence zijn producten waarmee wij repetitieve en administratieve taken in een organisatie digitaliseren. Zo zorgen we ervoor dat er minder mensen nodig zijn voor dezelfde hoeveelheid werk. Digital Scaling gaat over het ontwikkelen van experiences die de klant helpt om de communicatie en connectie met zijn doelgroep te doen floreren. Vaak zijn dit producten waarbij we tientallen systemen met elkaar moeten laten praten. Allemaal maatoplossingen die we vanaf de grond af aan op onze eigen manier bedenken, ontwerpen en ontwikkelen.

Maar wie ben jij dan?

Een creatieve duizendpoot die een stijl kan neerzetten waar een product nog 5 jaar op kan voortborduren. Je hebt de klappen van de agency zweep al een paar jaar gevoeld en hunkert naar meer verantwoordelijkheid. Je ziet moeiteloos relaties tussen 200 pagina’s en kan in een sessie een doordachte roadmap uit je mouw schudden. Tevens werk je graag mee aan pitches en draai je productie in het design team. Oh, en de volgende nieuw Hollandse uitspraken hadden net zo goed bij jou thuis op een tegeltje kunnen staan:

Meet-up bij Lifely op kantoor.

Talent en leergierigheid zijn oneindig veel belangrijker dan de staat van je kapsel. Hiërarchie overrule je met passievolle argumenten. Wees verliefd op je eigen hokje maar doe er alles aan om ook de buurmans tuintjes net zo mooi te maken. Outsourcen is de dood van cultuur. Resultaat gaat over doordachte business gedreven redenaties. Soms moet je gewoon meters maken omdat de deadline gister was. Succes is vrijdagmiddag met een gelukkig team een biertje opentrekken omdat de klant blij is met de oplevering.

Kortom, best een leuke plek. Samen met het hele Lifely-team gaan we volgend jaar als een gek groeien. Volgens mij moet jij daar gewoon onderdeel van zijn.

Let’s supermatch!

Als je tot hier bent gekomen met lezen, is het waarschijnlijk tijd dat we koffie gaan drinken. We zoeken iemand die zo snel mogelijk fulltime bij ons aan de slag kan. Vertel ons in een korte, toffe mail wat je drive is en stuur wat werk mee waar je trots op bent. En oja, vergeet niet voor het verzenden van je mail, “Geachte meneer de Bruijn” te vervangen door “Hoi Nick”.

Hopelijk tot snel!
Nick de Bruijn

E-mailadres: nick@lifely.nl
Deadline: 15-12-2017

PS Wij zijn erg bedreven in het vinden van nieuwe Lifely familieleden. Dus beste werving- & selectiebureaus, bespaar jezelf en ons de moeite. Er zijn vast een paar lieve corporates die jullie werkveld niet vervelend vinden.

Wij zijn Lifely, een digital agency, al voelt dat wel een beetje als stoer doen op het schoolplein. Wat zijn we dan? We zijn een clubje mensen die heel veel van productontwikkeling houden. Het komt erop neer dat we het tof vinden om bij Lifely te werken, onze klanten blij met ons zijn en de werksfeer niet anders te omschrijven is dan ‘chill’.

Nick de Bruijn

Founder & Strategist

Benieuwd naar hoe je in het leven van een kleine jongen met een kite naar co-founder van een mediabureau gaat? Wij hebben het in deze blogpost over Nick, de kunstenaar van Lifely als het aankomt op foto, video en concept.

Aanvraag verstuurd

Dank je voor je aanvraag! We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Vraag een demo aan