date

10Jan

b+p Belastingadviseurs - Een responsive partnerschap

b+p Belastingadviseurs benaderde Lifely met de vraag: Hoe kunnen wij onze organisatie passend vertalen naar een nieuwe online identiteit? Belastingadvieskantoren hebben nu eenmaal last van een stoffig imago. b+p is een organisatie waar een zeer open en vriendelijke sfeer heerst. Om het gevoel van de organisatie goed te vertalen is beeldmateriaal volgens Lifely essentieel. Het eindresultaat is een frisse responsive website waarbij sprekende video’s en foto’s de identiteit van b+p Belastingadviseurs tot leven laat komen.

b+p Belastingadviseurs is een advieskantoor dat van oudsher zeer actief is in de medische en paramedische sector. Het klantenbestand van b+p onderscheidt zich door de apothekers en de grote mkb-bedrijven. Met hun jarenlange ervaring kunt u bij b+p terecht voor al uw vragen omtrent salarisadministratie, financiële, fiscale of juridische werkzaamheden.

Een technisch verhaal, wat houdt dat precies in? Wat is het verhaal achter de cijfers? Door op de corporate website gebruik te maken van authentiek beeldmateriaal laat Lifely zien wie de heren achter de cijfers zijn. Het resultaat is een professionele uitstraling van de website waar een toegankelijke uitstraling de boventoon voert.

Large, medium, small: Responsive Webdesign

‘De mobiele revolutie’ brengt voor de ontwikkelaar van websites grote uitdagingen met zich mee. Moderne websites moeten tegenwoordig niet alleen goed bedienbaar zijn op de desktop computer. Dat de website onderweg op een mobiel ook goed te bedienen is, is minstens zo belangrijk.

Responsive webdesign: Mobiel, tablet en desktop.

Door benpbelastingadviseurs.nl responsive te ontwikkelen wordt de website automatisch geoptimaliseerd voor het apparaat waarmee de website bezocht wordt. Hierdoor heeft elke bezoeker, ofwel lead, een perfecte eerste indruk van b+p Belastingadviseurs.

Maak abstract concreet!

Een vriendelijke glimlach, lekkere koffie en een vlotte babbel werkt in persoon altijd het beste. Online zijn wij echter meer gelimiteerd. Als webontwikkelaars moeten wij dus uitwijken naar andere methodes om de identiteit van een organisatie te communiceren. Een goed middel hiervoor is video. Met video krijgen de bezoekers van uw website een echt kijkje in de keuken van uw organisatie.

Lifely heeft samen met b+p Belastingadviseurs een aantal video’s opgenomen over de verschillende diensten die b+p aanbiedt. Het resultaat zijn authentieke en persoonlijke video’s waarin de werknemers van b+p vertellen over hun expertise. Op de homepage wordt u vriendelijk ontvangen door Ed Brouwer, partner bij b+p. Persoonlijker kan het niet.

Vinden en gevonden worden

Voor veel corporate websites is het lastig om traffic te generen naar hun website. Hoe vinden uw relaties of leads de website van uw organisatie? Voor b+p Belastingadviseurs hebben wij actief een zeer grondige SEO optimalisatie doorgevoerd. Echter is SEO tegenwoordig niet meer voldoende. Dynamische content is belangrijk, content die iedere week wordt geüpdatet. Door b+p actief te laten werken aan een blog scoort b+p belastingadviseurs goed in de zoekmachines.

Daarnaast hebben wij een automatische nieuwsbrief ontwikkeld die er voor zorgt dat bestaande relaties het blog daadwerkelijk lezen. Iedere maand wordt automatisch een nieuwsbrief in de huisstijl van b+p gegenereerd met de blogberichten van de afgelopen maand. Deze nieuwsbrief wordt automatisch verstuurd naar ruim tweeduizend relaties van b+p Belastingadviseurs.

Kantoor van b+p Belastingadviseurs

Bij Lifely vinden wij dat online producten geen houdbaarheidsdatum zouden moeten hebben. Door statistieken van de website en de nieuwsbrief bij te houden en inzichtelijk en begrijpbaar te presenteren, is b+p Belastingadviseurs in staat om de content van de website te managen. Daarnaast is Lifely een langdurig partnerschap aangegaan met b+p Belastingadviseurs. Samen met b+p werken wij momenteel aan een innovatieve benchmark tool en CRM systeem.

Wij zijn Lifely, een digital agency, al voelt dat wel een beetje als stoer doen op het schoolplein. Wat zijn we dan? We zijn een clubje mensen die heel erg veel van productontwikkeling houden. Eigenlijk komt het er op neer dat wij het tof vinden om bij Lifely te werken, onze klanten blij met ons zijn en de werksfeer niet anders te omschrijven is dan ‘chill’.

Pim Verlaan

Founder & Concepter

Co-founder, conceptualist, pixel-perfecte designer en “Elk waarom heeft zijn daarom” Een blogpost over Pim waar we hebben geprobeerd om zijn bewogen jaren tot nu toe, toe te lichten. Verder heeft Pim veel plezier in het leven, wat terug te zien is in zijn activiteiten.